-
Opis produktu
•wyświetlacz dwuliniowy
•obliczenia na ułamkach zwykłych
•funkcje trygonometryczne i hiperboliczne
•notacja inżynierska
•funkcje statystyczne
•roziązywanie równań
•obliczanie stopni, minut, sekund
Cena:43.00PLN
-
Poprzez praktyczne działanie - wkładanie i wyciąganie krążków dziecko ćwiczy podstawowe umiejętności z zakresu edukacji matematycznej, jakimi są: przeliczanie, określanie ilości elementów oraz dodawanie i odejmowanie w zakresie 20.
Cena:69.00PLN
-
Cena:74.99PLN
-
Bączek można wykorzystać na wiele sposobów.
Mogą się nim bawić małe dzieci, które umieszczają bączek na środku planszy i zakręcają nim, a potem sterując odpowiednio planszą próbują umieścić bączek w zatoczce.
Kolejność zatoczek zależy od ich fantazji.
Cena:79.00PLN
-
![liczmany[2].jpg](files/150/liczmany[2].jpg)
W skrócie o tym , jak rozwijać u dzieci umiejętność liczenia?
Dorośli uważają, że trudność liczenia wzrasta wraz z liczbą liczonych obiektów, które trzeba policzyć. Są też przekonani, że liczyć mogą starsze dzieci, na przykład od piątego roku życia. Dlatego zdarza się , że ograniczają zwłaszcza młodszym przedszkolakom , zakres liczenia często do dwóch , trzech elementów. Ograniczenia te niestety obracają się przeciwko dziecku. Nie sposób nauczyć dzieci liczenia , jeżeli ma się do czynienia ze zbyt małą liczbą elementów. Liczenie bazuje na wychwytywaniu regularności a przy małej liczebności jest to niemożliwe. Podczas liczenia dziecko korzysta z gestu wskazywania , dzięki któremu wydobywa obiekt z otoczenia i łączy go z nazwą liczebnika . W miarę ćwiczeń w rytmicznym wskazywaniu przedmiotów i oznaczaniu ich słowami do liczenia , dziecko dąży do precyzji i zaczyna przestrzega zasady : jeden do jednego ( jeden gest, jeden obiekt, jeden liczebnik). Stosunkowo późno orientuje się , że ostatni liczebnik ma dwa znaczenia a więc dotyczy ostatniego liczonego obiektu i określa, ile razem jest wszystkich przedmiotów. Równie późno dziecko zaczyna rozumieć, że liczone obiekty ułożone w szeregu można liczyć od początku do końca , od końca do początku oraz od dowolnego miejsca. Gdy jednak opanuje te prawidłowości , liczy wszystko dookoła siebie i zaczyna także dostrzegać błędne liczenie od poprawnego.
Pomoce do liczenia
Liczyć można wszystko: kasztany, żołędzie, fasolę Jaś, kamyczki, listki, klocki, nakrętki po wodzie mineralnej, guziki a także patyczki i kółeczka. Pamiętać należy o tym , żeby dziecko sprawnie liczyło i w szerokim zakresie musi mieć dużo rzeczy do liczenia.
Cena:110.00PLN
-
Kółeczka i patyczki można wykorzystywać jako liczmany do układania i rozwiązywania zadań z treścią oraz jako pionki (żetony) do gier.
Cena:110.00PLN
-
Pomoc dydaktyczna "zegar" idealna do ćwiczeń dziecka w odczycie czasu i kształtowania pojęcia czasu. Solidna, drewniana tarcza wyposażona jest w ruchome wskazówki umożliwiające najskuteczniejsze poznanie: poprzez działanie własne dziecka.
Funkcją oznaczonych wskazówek jest ułatwienie nauki odczytu czasu.
Zaletą "zegara" jest rozwiązanie techniczne polegające na równoczesnym wskazywaniu oznaczeń godzin przed i popołudniowych (godzinowa wskazówka ustawiona na cyfrze 3 równocześnie informuje dziecko, że po południu jest to godzina 15).
Cena:120.00PLN
-
Cena:149.00PLN
-
Mapa - ze specjalnej folii poliuretanowej po której można pisać mazakami wodnymi.Oprawiona w drewniane półwałki(góra,dół)gotowa do zawieszenia
Cena:190.00PLN
-
Mapa - ze specjalnej folii poliuretanowej po której można pisać mazakami wodnymi.Oprawiona w drewniane półwałki(góra,dół)gotowa do zawieszenia
Cena:190.00PLN