Wyszukiwarka
OKAZJA DNIA !!!
Oferta specjalna!
smkit.jpg

Magnesy - zestaw klasowy

Zestaw różnych rodzajów magnesów

Cena:269.00PLN
Tulow_czlowieka_40_czesci.jpg

Tułów człowieka 40 częściowy o wymiennej płci, 85 cm Polecany

Tors człowieka (40 – częściowy). Ręcznie malowany.

Cena:1690.00»1390.00PLN
Szkielet_czlowieka_w_czesciach.jpg

Szkielet człowieka w częściach

Replika szkieletu człowieka z czaszką. Całkowicie rozmontowany

Cena:1430.00»930.00PLN
ibalance601header.png

Waga precyzyjna IBALANCE601

Waga 600g/0,01g. Jest to profesjonalna waga precyzyjna z mnóstwem funkcji, który z pewnością spełniają najwyższe oczekiwania. Posiada dwa jasne diody LED wyświetlacze (na przeciwnych stronach), co czyni go idealnym do nauki, pokazując wagę do innych, i wielozadaniowości.

Cena:940.00PLN

Programy multimedialne

Galeria

Szkoła podstawowa - programy dydaktyczne

Szkoła ponadpodstawowa - programy dydaktyczne

 
Sortuj wg:
  • Multimedialna_Pracownia_Przedmiotowa_Matematyka_kl.4-8.jpg

    Multimedialna Pracownia Przedmiotowa Matematyka kl.4-8

    Cena:1250.00PLN
  • zlapmy_lwa.jpg

    Złapmy Lwa. Japońskie szachy dla dzieci od 5 do 10 lat

    Złapmy Lwa. Japońskie szachy dla dzieci od 5 do 10 lat


    „Złapmy lwa!” to wyjątkowy zestaw pomocy dydaktycznych rozwijających myślenie logiczne i strategiczne najmłodszych uczniów. Zestaw opiera się na japońskiej grze Dōbutsu shogi (dosł. „zwierzątkowe szachy”, jap. どうぶつしょうぎ) zaprojektowanej przez zawodową szachistkę Madokę Kitao oraz graficzkę Maiko Fujitę w celu popularyzacji japońskich szachów i dostosowania ich do wykorzystania na zajęciach dla dzieci w wieku od 5 lat.

    Po trzech latach eksperymentalnych wdrożeń prowadzonych przez Instytut Matematyczny Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Fundację Przyjaźni Polsko-Japońskiej NAMI i we współpracy z autorkami gry, przygotowany został zestaw do użytku w polskich szkołach na zajęcia z programowania w nauczaniu wczesnoszkolnym.

    Gra zachowuje wszystkie walory logiki i strategii znanej z europejskich szachów sprowadzając je jednak do niezbędnego minimum: czterech figur-zwierzątek dla każdego z dwóch graczy i małej planszy o wymiarach trzy na cztery pola. Scenariusze zajęć są przygotowane dla wszystkich nauczycieli, szczególnie dla tych, którzy rozpoczynają dopiero nauczanie programowania najmłodszych uczniów.

    Cena:1280.00PLN
  • 145018_eduterapeutica-dysleksja.png

    Eduterapeutica dysleksja

    Eduterapeutica Dysleksja to multimedialny program umożliwia przeprowadzenie oceny gotowości szkolnej oraz oceny ryzyka dysleksji i dyskalkulii. Bogata baza ćwiczeń oraz kart pracy zapewnia nauczycielom i specjalistom materiał do efektywnej i atrakcyjnej terapii ucznia.

    Cena:1299.00PLN
  • 3D_eduterapeutica-dyskalkulia.png

    Eduterapeutica dyskalkulia

    Eduterapeutica Dyskalkulia to multimedialny program diagnostyczno-terapeutyczny do pracy z uczniami klas 0–3, wykazującymi specyficzne trudności w rozwiązywaniu zadań matematycznych. Program umożliwia przeprowadzenie oceny gotowości szkolnej oraz diagnozy ryzyka dysleksji i dyskalkulii. Bogata baza ćwiczeń oraz kart pracy zapewnia nauczycielom i specjalistom materiał do efektywnej i atrakcyjnej terapii ucznia.

    Cena:1299.00PLN
  • e8.jpg

    Eduterapeutica Postawa i Ruch-jednostanowiskowa na czas nieokreślony

    Badania pokazują, że 70% dzieci (a 90% w środowiskach wielkomiejskich)* ma problem z prawidłową postawą ciała. Jest to współcześnie ważny problem zdrowotny społeczeństwa, traktowany jako jedno z zagrożeń cywilizacyjnych. Prawidłowe rozpoznanie, a później skutecznie dobrana terapia może zatrzymać proces pogłębiania się wad postawy u dzieci. Eduterapeutica Postawa i Ruch to najnowszy multimedialny program do wspierania aktywności ruchowej, profilaktyki, diagnozy oraz terapii wad postawy, a także szkolnej profilaktyki zdrowotnej. Częścią programu są również materiały dla rodziców, których współpraca w tym procesie jest niezbędna.
    Cena:1299.00PLN
  • mTalent_Trudnosci_w_pisaniu.jpg

    mTalent Trudności w pisaniu

    Cena:1340.00PLN
  • generator.jpg

    stmGENERATOR(licencja 10 stanowisk)

    (TESTY dla Szkół - system testów multimedialnych) zestaw programów do tworzenia i przeprowadzania multimedialnych testów przedmiotowych. stmGENERATOR to pakiet programów przeznaczonych do tworzenia i przeprowadzania multimedialnych testów komputerowych. Tworzenie testów za pomocą generatora zawartego w pakiecie jest bardzo proste i nie wymaga umiejętności informatycznych (stworzenie testu nie wymaga napisania nawet 1 linijki kodu programu!). Dodatkowym atutem testów systemu stm jest ich wszechstronna konfigurowalność i współpraca z różnymi mediami (dźwięk, film, ilustracja, animacja). stmGENERATOR jest oryginalną propozycją dla szkół i jednostek oświatowych. Cechująca go łatwość obsługi, elastyczność i doskonałe dostosowanie do specyfiki i potrzeb polskich użytkowników decyduje o jego wysokiej przydatności i funkcjonalności, zwłaszcza w kontekście wzrastającej popularności testowych form sprawdzania wiadomości i umiejętności w szkołach różnego szczebla
    Cena:1350.00PLN
  • lp1.jpg

    LearningPANEL(licencja 10 stanowisk)

    learningPANEL to wydajny system do tworzenia lekcji i szkoleń multimedialnych. learningPANEL to doskonałe narzędzie dla nauczycieli, wykładowców, trenerów i uczniów � wszystkich osób chcących szybko i profesjonalnie budować zarówno samodzielne jednostki lekcyjne, jak i rozbudowane systemy edukacyjno-szkoleniowe.
    Cena:1350.00PLN
  • Wirtualne_Laboratorium_Przyrodnicze_-_Biologia.png

    Wirtualne Laboratorium Przyrodnicze Biologia

    Cena:1490.00PLN
  • Wirtualne_Laboratoria_Przyrodnicze_-_Geografia.png

    Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze Geografia

    Cena:1490.00PLN
Facebook