Zestaw Premium z Genibotami i matami Kodowanie na dywanie dla całej placówki
Rozbudowany, kompleksowy zestaw starannie dobranych narzędzi dydaktycznych dla placówek, które chcą wprowadzać kodowanie zarówno offline, z wykorzystaniem aktywności na macie do kodowania, jak i z robotami edukacyjnymi GeniBot. Zestaw umożliwia pracę w 2-3 grupach jednocześnie. W zestawie znajduje się wszystko co jest potrzebne do przeprowadzenia wartościowych, efektywnych zajęć rozwijających logiczne algorytmiczne myślenie. 700 krążków zawierających różnorodny materiał obrazkowy, 2000 kolorowych kartoników, 400 kolorowych kubków, to narzędzia, które w połączeniu z robotami GeniBot pozwolą zorganizować aktywności niezależnie od aktualnie realizowanych treści. Osiem kompletów kart do kodowania pozwoli w wygodny sposób tworzyć programy, nawet jeśli będą długie, a dzieci będą pracować w kilku zespołach. Zestaw wzbogacony jest o obudowę metodyczną: serię książek „Kodowanie na dywanie”, komplet scenariuszy opisujących zajęcia z robotami, komplet scenariuszy zawierających aktywności nakierowane na rozwój kompetencji społecznych oraz dostęp do kursów online i nagrań webinarów. Zestaw Premium, to komfortowa praca na zajęciach zawierających elementy kodowania i programowania.
Dla kogo jest ten zestaw?
Zestaw dla nauczycieli i edukatorów pracujących z dziećmi w wieku 3 - 10 lat.
Zestaw zawiera:
Genibot - robot do nauki kodowania offline i online
Genibot to niezwykle uniwersalny, wyposażony w wiele funkcji robot edukacyjny do nauki programowania. Otwiera dzieciom drzwi do świata nowoczesnych technologii i edukacji w nurcie STEAM (science, technology, engineering, art, maths). Zachęca do eksperymentowania i poszukiwania kreatywnych rozwiązań. Praca z robotem, to ogromne korzyści dla dziecka, świetna zabawa, która rozwija miękkie kompetencje takie jak: logiczne, algorytmiczne myślenie czy zadaniowe podejście do stawianych problemów.
Polskojęzyczny robot... GeniBot mówi w dwóch językach - polskim oraz angielskim, co ułatwia naukę młodszym dzieciom, ale także daje dodatkowe możliwości nauki języka angielskiego. Karty do kodowania oraz instrukcja są również przygotowane w języku polskim i angielskim.
Karty do kodowania Genibota
Innowacyjny, intuicyjny sposób programowania, niewymagający dostępu do sprzętu komputerowego, dedykowany szczególnie najmłodszym użytkownikom (już od 4 roku życia). Ułożony przy pomocy kart do kodowania program pozwala wprowadzić robota w ruch i sprawić, żeby wykonywał wybraną sekwencję poleceń. Dzięki temu dziecko ma możliwość poznania podstawowych konstrukcji programistycznych. Uczy się jak stosować pętlę, warunki czy funkcje.
Karty do kodowania (pobierz instrukcję)
Wielofunkcyjna aplikacja
Sterowanie robotem w czasie rzeczywistym, budowanie programu na ekranie monitora, zaprogramowanie utworu muzycznego lub synchronicznego tańca robotów, to tylko niektóre z możliwości dedykowanej aplikacji ... Reszta zależy od pomysłowości i kreatywności dziecka. Intuicyjny, przejrzysty interfejs umożliwia korzystanie z aplikacji dzieciom już od 5 roku życia.
Aplikacja na tablet i telefon (pobierz instrukcję)
Programowanie blokowe
Praca z robotem Genibot umożliwia płynne przejście od kodowania offline do programowania blokowego w Scratch 3.0. To zupełnie nowe możliwości i kolejny etap w nauce programowania. Scratch to wizualny język, zaprojektowany przez Mitchela Resnicka stworzony do nauczania dzieci i młodzieży programowania (od 8 roku życia). Programowanie odbywa się w sposób wizualny, bloczki przypominają swoim kształtem puzzle, które po ułożeniu w odpowiednim porządku stworzą program. Genibot i Scratch 3.0 to gwarancja, że robot posłuży dziecku przez kilka lat. Z aplikacji Scratch do Genibota można korzystać przy użyciu komputerów z Bluetooth.
Aplikacja Genibot Scratch 3.0
Mata do kodowania 100x100cm i 150x150cm
Mata do kodowania "Kodowanie na dywanie", to uniwersalne narzędzie edukacyjne, idealne dla przedszkoli i szkół podstawowych. Dwustronna mata z unikalną kratownicą o 100 polach, została podzielona czerwonymi liniami na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter. Druga strona składa się z 81 kolorowych kół, pogrupowanych kolorystycznie po 9 z każdej barwy. Wykorzystaj matę 'Kodowanie na dywanie' do wprowadzania podstaw programowania i podstaw edukacji matematycznej w przedszkolu i szkole podstawowej.
Mata do kodowania "Kodowanie na dywanie" jest dostarczana w solidnej tubie z grubego kartonu, pełniącej również funkcję praktycznego etui. Wymiary maty wynoszą 100x100 cm i 150x150 cm. Polski produkt najwyższej jakości, który spełni Twoje oczekiwania.
Symulator - Wirtualna mata do kodowania
Krążki kompetencji kluczowych
Zalecenia Rady Unii Europejskiej z 2018 roku określają 8 wzajemnie ze sobą komplementarnych kompetencji kluczowych. Krążki Kompetencje Kluczowe zostały opracowane w taki sposób, aby umożliwiały zorganizowanie aktywności nastawionych na kształtowanie wszystkich kompetencji kluczowych. Kolorowa, atrakcyjna grafika sprawia, że chętnie z nich będą korzystać zarówno dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym. Mnogość i różnorodność materiału obrazkowego sprawia, że krążki idealnie sprawdzą się nie tylko na zajęciach zintegrowanych, ale również na zajęciach języków obcych, czy w terapii logopedycznej. W skład zestawu wchodzą: Zawody, Flagi państw europejskich, Pokarmy, Ubrania, Pojazdy, Meble, Cyfry i liczby, Figury geometryczne, Miary kątów, Znaki działań matematycznych, Pory roku, Nazwy miesięcy, Nazwy dni tygodnia, Urządzenia cyfrowe, Barwy podstawowe i barwy pochodne, Instrumenty, Grafiki związane z kinem i teatrem, Symbole narodowe, Czynności, Kolory, Emocje, 12 krążków ze znacznikami AR (rozszerzona rzeczywistość)
Krążki matematyczne
W skład gotowego zestawu krążków wchodzą komendy ruchu - strzałki kierunkowe, obroty, start, stop, oraz cyfry umieszczone na kołach w 9 kolorach. Zestaw zawiera także znaki działań matematycznych - plus, minus, dzielenie, mnożenie, równe, większe, mniejsze oraz figury geometryczne umieszczone na kołach w 9 kolorach. Każdy komplet krążków to możliwość aranżowania wielu aktywności okołoprogramistycznych, takich jak: tworzenie offlinowych kodów - dróg, wprowadzanie aplikacji "kodable", "lightbot" itp, gry rozwijające kompetencje matematyczne, sudoku, memory, rytmy, "dyktanda graficzne" na dużym formacie, wierszyki - instrukcje do kodowania. Krążki o średnicy 8 cm wykonane są z trwałego, lekkiego materiału co ułatwia pracę z ich wykorzystaniem, jak również ich przechowywanie.
Krążki humanistyczne
W skład gotowego zestawu krążków wchodzą litery alfabetu polskiego i angielskiego, znaki interpunkcyjne, wiele wariantów kolorystycznych postaci, czynności, wielkości oraz ilustracje zwierząt, owoców, warzyw, przedmiotów, emocji. Każdy komplet krążków to możliwość aranżowania wielu aktywności okołoprogramistycznych do zajęć z zakresu różnych edukacji... tworzenie zdań, opowiadań, nauka czytania, wprowadzanie części mowy, to tylko ułamek możliwości wykorzystania krążków humanistycznych.
1000 kolorowych kartoników do maty do kodowania
Produkt stworzony specjalnie do maty do kodowania, żeby jeszcze bardziej podnieść efektywność jej wykorzystania na zajęciach dydaktycznych w przedszkolach i szkołach. Starannie dobrane kolory, idealny rozmiar i zaokrąglone brzegi sprawiają, że bez problemu sprawdzą się w roli kolorowych pikseli. Kolorowe kartoniki to pomysł na dyktanda graficzne w dużym formacie, obrazki ułożone na podstawie instrukcji rymowanek czy na podstawie kodu binarnego. To pomoc dydaktyczna, która pozwala w ciekawy sposób wprowadzić dziecko w świat podstaw programowania, idealnie sprawdza się przy pracy zespołowej. To zestaw, który warto mieć w każdym przedszkolu i szkole.
W skład zestawu wchodzi 1000 dwustronnych kolorowych kartoników o wymiarze 7,5 cm x 7,5 cm z zaokrąglonymi rogami. Kartoniki są wykonane z papieru o gramaturze 350 g, zabezpieczone matowym lakierem. Kartoniki zostały posegregowane- każdy kolor w osobnej przegródce.
Kolory kartoników:
jasny niebieski - 80 sztuk
niebieski - 60 sztuk
fioletowy - 60 sztuk
jasny szary - 60 sztuk
szary - 60 sztuk
czarny - 60 sztuk
cielisty - 60 sztuk
różowy - 60 sztuk
żółty - 60 sztuk
pomarańczowy - 60 sztuk
czerwony - 60 sztuk
bordowy - 60 sztuk
jasny brązowy - 60 sztuk
ciemny brązowy - 60 sztuk
jasny zielony - 60 sztuk
zielony - 80 sztuk
Książka Kodowanie na dywanie Vademecum
Książka „Kodowanie na dywanie Vademecum” to zbiór porad i pomysłów z zakresu kodowania. Wykorzystasz je w przedszkolu, w szkole, w świetlicy, na zajęciach dodatkowych i w domu. Pierwsze dwa rozdziały dotyczą teorii, ale nie martw się, zostały napisane językiem, który zrozumie nawet osoba, która z nauką kodowania nie miała do tej pory do czynienia. Kolejne rozdziały to gotowe do wykorzystania propozycje aktywności z kolorowymi kubkami, z matą do kodowania, zarówno kratownicą jak i kolorowymi płaszczyznami, gry strategiczne, pomysły na zabawy w plenerze...i wiele innych.
Książka Kodowanie na dywanie - obrazki w rymowankach ukryte
100 rymowanych instrukcji, na bazie których dzieci stworzą na macie do kodowania lub kartce papieru kolorowe wzory. Instrukcje zostały pogrupowane tematycznie, każdy rozdział to 25 gotowych „zakodowanych” wierszyków związanych z daną porą roku. Dodatkowo, w publikacji jako wstęp - rozgrzewkę znajdziecie kilka prostych instrukcji, dobrych na początek przygody z taką formą aktywności. Pod każdym obrazkiem, alternatywnie umieszczony został zapis koordynatów, które można wykorzystać do typowych dyktand graficznych. W przypadku najmłodszych dzieci najbardziej odpowiednią formą będzie odtworzenie gotowego wzoru. W tym przypadku również można wykorzystać zaproponowane obrazki. Układanie „zakodowanych” obrazków na macie świetnie sprawdza się jako element rozpoczynający zajęcia, wstęp określający temat tygodniowy lub główny temat wybranego dnia.
Książka Kompetencje społeczne
Współpraca, niełatwa sztuka prowadzenia dyskusji, przedstawiania argumentów, nazywanie i wyrażanie emocji, także tych trudnych...to tylko niektóre z zagadnień poruszanych na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanych scenariuszy. Pakiet scenariuszy „Kompetencje społeczne”, został opracowany przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Każdy ze scenariuszy składa się z dokładnego opisu zajęć zawierających elementy kodowania. W scenariuszach znajdują się aktywności offline wykorzystujące matę do kodowania „Kodowanie na dywanie”, kolorowe kubki, krążki, klocki i inne łatwo dostępne materiały. Każdy scenariusz wzbogacony jest o materiały dodatkowe oraz karty z zadaniami dla dzieci. W każdym znajduje się również link do zadań przygotowanych w wersji zdalnej z wykorzystaniem platformy internetowej genial.ly. Na końcu każdego scenariusza znajduje się aktywność dodatkowa, podczas której wykorzystywane są roboty edukacyjne.
Edukacja przedszkolna z Genibotem część I
Pakiet scenariuszy Edukacja przedszkolna - GeniBot, który oddajemy w Państwa ręce został opracowany przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi. Praca z GeniBotem nie jest trudna, nie wymaga wielu przygotowań po stronie nauczyciela, ani posiadania specjalistycznych umiejętności. Jest dość intuicyjna i spójna z metodyką wprowadzania kodowania unplugged. Tematy scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności uwzględniają podstawę programową wychowania przedszkolnego. Zostały dobrane w taki sposób, żeby poruszać tematy bliskie dziecku i jednocześnie kształtować kompetencje kluczowe. Tworząc scenariusze autorka miała na uwadze, że dziecko w wieku przedszkolnym, to bardzo wymagający użytkownik robotów: ciekawy świata, pragnący doświadczać wszystkiego na sobie, entuzjastycznie podchodzący do nowości. Z dużym prawdopodobieństwem to w przedszkolu pierwszy raz spotka się z aktywnościami wzbogaconymi o elementy kodowania i robotyki. Ważne, żeby w ten nowy dla dziecka świat, wprowadzać go mądrze i odpowiedzialnie. Razem ponad 90 stron gotowych pomysłów na zajęcia.
Edukacja wczesnoszkolna z Genibotem część I
Pakiet scenariuszy Edukacja wczesnoszkolna z GeniBotem, który oddajemy w Państwa ręce został opracowany przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym. GeniBot jest ciekawym rozwiązaniem na rynku robotów edukacyjnych. Mimo bardzo zaawansowanych rozwiązań technologicznych i wielu funkcji, w które został wyposażony, pozostał robotem względnie łatwym w obsłudze. Pracując z dziećmi w wieku 6 - 9 lat nadal musimy dbać o właściwe proporcje zajęć offline, prowadzonych w ruchu, w zabawie, poprzez doświadczanie i eksperymentowanie i zajęć, na których dzieci wykorzystują sprzęt komputerowy, tablety czy smartfony. To wiek, w którym praca w oparciu o konkret przynosi dobre rezultaty. GeniBot jest robotem, którego możemy zaprogramować bez użycia sprzętu komputerowego, wykorzystując do tego karty ze specjalnymi znacznikami, które rozpoznaje robot. Sposób układania kart jest spójny z metodyką wprowadzania podstaw programowania na macie do kodowania. To bardzo ważne, szczególnie jeśli uczniowie pracowali lub pracują z matą. Pamiętajmy, że nauka programowania to proces, a nie pojedyncze, okazjonalne zajęcia. Robot wykorzystywany na zajęciach jest narzędziem dydaktycznym a nie tylko zabawką, chociaż dzieci pracę z nim odbierają jako świetną zabawę (i bardzo dobrze, bo nauka przez zabawę jest naturalną formą zdobywania wiedzy i doświadczenia przez małego człowieka). Tu nie może być przypadkowości, kluczowe jest planowe działanie, konsekwencja i stopniowe zwiększanie poziomu trudności zajęć.
Certyfikowany kurs online - Kodowanie z robotami GeniBot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
„Kodowanie z robotami GeniBot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”, to 5h kurs online kierowany do nauczycieli, edukatorów i rodziców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób, merytorycznie, kreatywnie, z korzyścią dla najmłodszych wykorzystywać roboty GeniBot. Roboty edukacyjne GeniBot można wykorzystywać w procesie edukacyjnym znacznie szerzej niż tylko podczas zajęć z kodowania. Łatwe, intuicyjne w obsłudze, a jednocześnie wyposażone w wiele różnorodnych funkcji, dzięki którym świetnie sprawdzają się zarówno w przypadku młodszych, jak i starszych dzieci. Roboty GeniBot w połączeniu z matą do kodowania „Kodowanie na dywanie” i akcesoriami dodatkowymi, to kompletne, przemyślane rozwiązanie kierowane do przedszkoli i szkół podstawowych. Dobrze dobrane narzędzia, to jednak nie wszystko, kluczowy będzie sposób ich wykorzystania na zajęciach z dziećmi. Naucz się jak wprowadzać roboty edukacyjne GeniBot do zajęć dydaktycznych z autorką „Kodowania na dywanie”, która tematyką kodowania i robotyki zajmuje się już od 7 lat.
W kursie „Kodowanie z robotami GeniBot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej” autorka skupia się na aktywnościach z jednym z bardziej uniwersalnych robotów edukacyjnych wykorzystywanych w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Robocie, który może być wykorzystywany bez dostępu do sprzętu komputerowego, tabletów, czy smartfonów. GeniBot jest robotem kodowanym przy pomocy specjalnych kart, co jest rozwiązaniem szczególnie korzystnym w przypadku młodszych dzieci. Taka forma kodowania świetnie sprawdza się zarówno w pracy indywidualnej, jak i w przypadku licznych grup. W kolejnych odcinkach kursu trenerka krok po kroku pokazuje poszczególne funkcjonalności robota oraz to, jak wykorzystać je na zajęciach dydaktycznych, żeby podnieść ich efektywność, a nie tylko efektowność. Razem z autorką kursu przekonasz się, że roboty GeniBot można wykorzystać podczas tworzenia przestrzennych obrazków, utrwalania kolorów, utrwalania umiejętności dodawania i odejmowania, poznawania właściwości figur geometrycznych, tworzenia muzyki…i w wielu innych sytuacjach dydaktycznych. W trakcie kursu dowiesz się czym są powtórzenia, pętle i funkcje…bez wychodzenia z domu, w dowolnym czasie, z przysłowiowym kubkiem gorącej herbaty. Kurs składa się z 30 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs kierujemy do nauczycieli przedszkoli, świetlic oraz rodziców, którzy chcą poznać robota Genibot, jego funkcjonalności, dowiedzieć się jak efektywnie wykorzystać go podczas zajęć. Kurs składa się z 30 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych.
Jak to działa?
po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
trenerka za pomocą filmów, prezentacji, opisów pokazuje w jaki sposób można uczyć programowania wykorzystując do tego roboty edukacyjne,
kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji
uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
po przejściu całego szkolenia można pobrać zaświadczenie ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.
Czego potrzebujesz?
Kurs online to zbiór nagrań wideo, prezentacji i opisów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.
Program kursu:
Kurs składa się z 30 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych.
1. Wstęp, zaproszenie na kurs
2. Wykorzystywanie robotów edukacyjnych na zajęciach dydaktycznych - korzyści
3. GeniBot - poznajmy go bliżej
4. GeniBot - personalizacja ustawień
5. Karty do kodowania - funkcjonalności
6. Tworzymy pierwszy program - o czym pamiętać, na co zwrócić szczególną uwagę?
7. Powtórzenia - jak z nich korzystać?
8. Obrazek przy pomocy GeniBota utworzony
9. Kolor na kolor, segregujemy kolory
10. Od najniższej do najwyższej - poruszanie się między przeszkodami
11. Matematyczne biedronki, matematyczne bałwanki
12. Labirynty na różne sposoby wykorzystywane
13. Slalom - sterowanie gestami
14. Matematyka z GeniBotem - dodajemy i odejmujemy
15. Matematyka z GeniBotem - tworzymy liczby
16. Figury geometryczne z GeniBotem
17. Figury geometryczne z GeniBotem - pawie oczko
18. Karty muzyczne - GeniBot dyrygentem
19. GeniBot podróżnikiem - wprowadzamy pętle
20. Bezpieczne przejście na drugą stronę ulicy
21. Wprowadzamy funkcje - przejście dla pieszych
22. Wprowadzamy funkcję - sokowirówka
23. Śledzenie linii
24. Tworzenie sieci robotów
25. Aplikacja GeniBot - jeszcze więcej możliwości
Certyfikowany kurs online Kodowanie na macie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Nauka podstaw kodowania już od najmłodszych lat jest bardzo ważna, bo wpływa na rozwój uniwersalnych kompetencji, takich jak logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, zdolność komunikowania się z innymi osobami i umiejętność pracy zespołowej. Wybierając narzędzia do nauki kodowania zawsze należy kierować się potrzebami i możliwościami rozwojowymi dzieci, które będą wykorzystywać je podczas zajęć dydaktycznych. Jest to szczególnie ważne w przypadku dzieci w wieku przedszkolnym.
W tym kursie autorka skupia się na aktywnościach z jednym z bardziej uniwersalnych narzędzi edukacyjnych wykorzystywanych w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, czyli na macie do kodowania. W kolejnych odcinkach kursu pokazuje zabawy około programistyczne, gry planszowe w dużym formacie, a także omawia jak w prawidłowy sposób wprowadzić dzieciom kolejne pojęcia związane z podstawami programowania.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs kierujemy do nauczycieli przedszkoli, świetlic oraz rodziców, którzy chcą poznać możliwości maty do kodowania, poznać zabawy około programistyczne, gry planszowe w dużym formacie, a także w prawidłowy sposób wprowadzić dzieciom kolejne pojęcia związane z podstawami programowania. Kurs składa się z 30 lekcji wideo.
Czas trwania kursu: 6 godzin dydaktycznych
Jak to działa?
po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
trenerka za pomocą filmów, prezentacji, opisów pokazuje w jaki sposób można uczyć programowania
kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji
uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
po przejściu całego szkolenia można pobrać zaświadczenie ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.
Czego potrzebujesz?
Kurs online to zbiór nagrań wideo, prezentacji i opisów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.
Program kursu:
Kurs składa się z 30 lekcji wideo: 1. Wstęp. Zaproszenie na kurs;
2. Kodowanie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej - dlaczego warto?
3. Narzędzia edukacyjne, które warto wykorzystywać na zajęciach z elementami kodowania;
4. Kolorowe kubki i kostki...zabawy dobre na start przygody z kodowaniem;
5. Dwa kubki...dużo możliwości;
6. Budujemy wieże na podstawie wzoru;
7. Mały detektyw...nietypowe wieże z kubków;
8. Wieże współpracy;
9. Kolorowa strona maty i układanka wzorowana na „sudoku”;
10. Kolory kostką wylosowane;
11. Zakazane kolory;
12. Wyrzuć, wyrzuć, zbuduj;
13. Ułóż tak jak ja;
14. Przesuwanka kodowanka;
15. Łączymy cechy - kodujemy kolor kształt;
16. Kolorowe obrazki na różne sposoby zakodowane;
17. Obrazki w rymowankach ukryte;
18. Kod binarny, a tworzenie kolorowych wzorów;
19. Gry nie tylko matematyczne - kolorowe cztery w linii;
20. Gry nie tylko matematyczne - budujemy linię działaniami;
21. Gry nie tylko matematyczne - wybierz działanie;
22. Gry nie tylko matematyczne - dodawanie, zabieranie;
23. Gry nie tylko matematyczne - na jaką literę?;
24. Gry nie tylko matematyczne - mistrz mnożenia;
25. Gry nie tylko matematyczne - głodne robaczki;
26. Kodogranie;
27. Scena i jej bohater;
28. Droga a kod;
29. Wprowadzamy powtórzenia;
30. Wprowadzamy pętlę;
Nagranie Webinaru Premium 30 uniwersalnych aktywności z robotami edukacyjnymi - Ścieżka Kodowania
„30 uniwersalnych aktywności z robotami edukacyjnymi”, to webinar, na którym przedstawiliśmy propozycje aktywności z wykorzystaniem robotów GeniBot i Ozobot. Pokazaliśmy jak krok po kroku wprowadzać roboty do zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, jak maksymalnie wykorzystać ich funkcjonalności, także te mniej popularne.
Czas trwania: 3 godziny dydaktyczne
Jak to działa?
Po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji dostępu do nagrania webinaru w Akademii Uczymy Dzieci Programowac, Nagranie webinaru można obejrzeć w formie transmisji wideo, Dostęp do nagrania webinaru jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji, Po zakończeniu nagrania webinaru będzie można pobrać certyfikat jego ukończenia w formacie PDF do wydruku.
Czego potrzebujesz?
Webinar Premium to transmisja wideo, którą można obejrzeć w formie nagrania wideo w dowolnym czasie. Do uruchomienia nagrania webinaru wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon).
Czego dowiesz się na nagraniu webinaru?
Przekonasz się, że roboty edukacyjne można wykorzystywać na zajęciach z zakresu różnych edukacji,
Dowiesz się jak krok po kroku wprowadzić roboty do zajęć z dziećmi,
Poznasz różne funkcjonalności robotów,
Dowiesz się, które aktywności lepiej sprawdzą się w przypadku małych grup, a które kiedy pracujemy w grupach dwudziestopięcio osobowych,
Poznasz wskazówki, które w znacznym stopniu ułatwią pracę z robotami
Po webinarze otrzymasz:
Certyfikat potwierdzający udział w webinarze
Dostęp do nagrania webinaru
Opis aktywności w wersji pdf,
Gotowe karty pracy i materiały pomocnicze w formacie pdf
Prezentację w formacie pdf