Wyszukiwarka

Zestaw Podstawowy INDI z matą Kodowanie na dywanie

Cena:1859.00PLN
Do koszyka

Robot INDI z silikonowymi kartami - doskonałe narzędzie do nauki kodowania nawet dla najmłodszych przedszkolaków. Sprawdza się w domowym środowisku, eliminując konieczność korzystania z tabletów. Wykorzystując barwne kwadraty jako komendy, rozwijamy logiczne i algorytmiczne myślenie, kreatywność oraz umiejętność współpracy.

Robot INDI inspiruje najmłodszych do kreatywnej zabawy polegającej na projektowaniu własnych labiryntów i układaniu kolorowych kodów, aby robot mógł przejechać trasę zgodnie z określonymi warunkami. Wyprodukowany przez renomowaną markę Sphero, gwarantuje perfekcyjną jakość i niezawodne działanie przez długi czas. To nie tylko świetna zabawa, ale także skuteczne narzędzie edukacyjne.

Robot INDI zawiera silikonowe karty do kodowania, umożliwiające dzieciom naukę poprzez praktyczne działanie i eksperymentowanie.

 

Każdy robot posiada 20 wytrzymałych silikonowych kart do kodowania w następujących kolorach:

2 x Czerwona - stop
3 x Pomarańczowa - skręć w lewo o 45'
2 x Żółta - zwolnij
3 x Zielona - jedź szybciej
3 x Morska - skręć w prawo o 45'
3 x Niebieska - skręć w prawo o 90'
1 x Fioletowa - trick kończący
3 x Różowa - skręć w lewo o 90’
Robot INDI to niezwykłe narzędzie, które umożliwia dzieciom rozwijanie umiejętności programowania w sposób przyjazny i dostosowany do ich wieku.

Dla kogo jest ten zestaw?
Zestaw dla nauczycieli, edukatorów pracujących z dziećmi w wieku 3 - 7 lat.

 

indi

Mata do kodowania 150x150cm
Mata do kodowania "Kodowanie na dywanie", to uniwersalne narzędzie edukacyjne, idealne dla przedszkoli i szkół podstawowych. Dwustronna mata z unikalną kratownicą o 100 polach, została podzielona czerwonymi liniami na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter. Druga strona składa się z 81 kolorowych kół, pogrupowanych kolorystycznie po 9 z każdej barwy. Wykorzystaj matę 'Kodowanie na dywanie' do wprowadzania podstaw programowania i podstaw edukacji matematycznej w przedszkolu i szkole podstawowej.

 

Mata do kodowania "Kodowanie na dywanie" jest dostarczana w solidnej tubie z grubego kartonu, pełniącej również funkcję praktycznego etui. Wymiary maty wynoszą 150x150 cm. Polski produkt najwyższej jakości, który spełni Twoje oczekiwania.

Symulator - Wirtualna mata do kodowania

Krążki kompetencji
Zalecenia Rady Unii Europejskiej z 2018 roku określają 8 wzajemnie ze sobą komplementarnych kompetencji kluczowych. Zestaw krążków do maty do kodowania Kompetencje Kluczowe został stworzony, aby wspierać rozwój 8 wzajemnie uzupełniających się kompetencji kluczowych. Kolorowe i atrakcyjne grafiki są idealne do organizacji aktywności, które promują rozwój wszystkich kluczowych umiejętności. Zarówno dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym będą chętnie z nich korzystały. Bogactwo różnorodnych obrazków sprawia, że krążki są doskonałe zarówno do zajęć zintegrowanych, jak i lekcji języków obcych czy terapii logopedycznej.

W skład zestawu wchodzą: Zawody, Flagi państw europejskich, Pokarmy, Ubrania, Pojazdy, Meble, Cyfry i liczby, Figury geometryczne, Miary kątów, Znaki działań matematycznych, Pory roku, Nazwy miesięcy, Nazwy dni tygodnia, Urządzenia cyfrowe, Barwy podstawowe i barwy pochodne, Instrumenty, Grafiki związane z kinem i teatrem, Symbole narodowe, Czynności, Kolory, Emocje. Dodatkowo, zestaw zawiera 12 krążków ze znacznikami rozszerzonej rzeczywistości (AR), które wzbogacają doświadczenie edukacyjne.

Krążki matematyczne
W skład gotowego zestawu krążków wchodzą komendy ruchu - strzałki kierunkowe, obroty, start, stop, oraz cyfry umieszczone na kołach w 9 kolorach. Zestaw zawiera także znaki działań matematycznych - plus, minus, dzielenie, mnożenie, równe, większe, mniejsze oraz figury geometryczne umieszczone na kołach w 9 kolorach. Każdy komplet krążków to możliwość aranżowania wielu aktywności okołoprogramistycznych, takich jak: tworzenie offlinowych kodów - dróg, wprowadzanie aplikacji "kodable", "lightbot" itp, gry rozwijające kompetencje matematyczne, sudoku, memory, rytmy, "dyktanda graficzne" na dużym formacie, wierszyki - instrukcje do kodowania. Krążki o średnicy 8 cm wykonane są z trwałego, lekkiego materiału co ułatwia pracę z ich wykorzystaniem, jak również ich przechowywanie.

Edukacja przedszkolna z INDI część I
Opracowany pakiet scenariuszy "Edukacja przedszkolna z robotem INDI" został stworzony przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi. Praca z robotem Sphero INDI jest prosta i nie wymaga dużego nakładu przygotowań ze strony nauczyciela ani specjalistycznych umiejętności. Obsługa robota nie wymaga również dodatkowych urządzeń, takich jak tablety czy smartfony. Komunikacja odbywa się za pomocą kolorowych, trwałych, gumowych kart, gdzie każda barwa to inna komenda. Ten zestaw otwiera szerokie możliwości edukacyjne oraz dostarcza mnóstwo radości i zabawy.

INDI doskonale sprawdza się w pracy zarówno grupowej, zespołowej, jak i indywidualnej. Przygotowane scenariusze i proponowane aktywności uwzględniają podstawę programową wychowania przedszkolnego, dostosowane do tematów bliskich dzieciom, rozwijając jednocześnie kluczowe kompetencje.

Podczas tworzenia scenariuszy autorka miała na uwadze fakt, że dzieci w wieku przedszkolnym są bardzo zainteresowane robotami, ciekawe świata i chętne do eksperymentowania. Z dużym prawdopodobieństwem jest to dla nich pierwsze spotkanie z elementami kodowania i robotyki w przedszkolu. Ważne jest, aby wprowadzać je w ten nowy świat w sposób mądry i odpowiedzialny. Cieszymy się, że zdecydowali się Państwo podjąć ten pierwszy krok razem z nami.

Pakiet zawiera następujące scenariusze lekcji:

Wprowadzenie, wskazówki metodyczne,
Język kolorów - poznajemy robota Indi,
Dary jesieni z robotem Indi,
Zwiedzamy gospodarstwo razem z robotem Indi,
Co to jest kwadrat?
Zimowy slalom,
Wybieramy odpowiedzi z robotem Indi,
Zwiedzamy zoo, poznajemy zwierzęta,
Matematyczne kręgle,
Wiosenny ogród,
Polska kolorami zakodowana
Zapraszamy do skorzystania z naszego pakietu scenariuszy "Edukacja przedszkolna z robotem INDI" i dołączania do odkrywania fascynującego świata kodowania i robotyki w przedszkolu.

ISBN: 978-83-965729-1-2

Certyfikowany kurs online Edukacja przedszkolna z INDI
Nauka podstaw kodowania już od najmłodszych lat jest bardzo ważna, bo wpływa na rozwój uniwersalnych kompetencji, takich jak logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, zdolność komunikowania się z innymi osobami i umiejętność pracy zespołowej. Wybierając narzędzia do nauki kodowania, warto kierować się potrzebami i możliwościami rozwojowymi dzieci, szczególnie w przypadku przedszkolaków.

INDI to narzędzie stworzone z myślą o najmłodszych miłośnikach robotyki w wieku 3-7 lat. Dzieci mogą łatwo zakodować trasę robota, korzystając z kolorowych płytek w 8 kolorach i uwzględniając różne warunki zdefiniowane w zadaniach. Omijanie przeszkód, jazda po labiryncie, poruszanie się po kwadracie, quizy z pytaniami czy zabawy z kręglami - to tylko kilka z możliwości wykorzystania tego niezwykłego robota.

Dla kogo jest ten kurs?
Edukacja przedszkolna z INDI, to kurs online kierowany do nauczycieli przedszkoli, świetlic oraz rodziców przedszkolaków, którzy chcą poznać możliwości robota Spero Indi i nauczyć się jak wykorzystywać go w pracy z dziećmi.

Jak to działa?
po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
trenerka za pomocą filmów, prezentacji, opisów pokazuje w jaki sposób można uczyć programowania wykorzystując do tego roboty edukacyjne,
kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji
uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
po przejściu całego szkolenia można pobrać zaświadczenie ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.
Czego potrzebujesz?
Kurs online to zbiór nagrań wideo, prezentacji i opisów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.

Program kursu:
Kurs składa się z 16 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych. 1. Wstęp - zaproszenie na kurs
2. Po co nam kodowanie?
3. Małe dzieci a zajęcia z robotami edukacyjnymi
4. INDI - poznajmy go bliżej
5. Zanim zaczniemy…kolorowe piktogramy
6. Start - stop - radość
7. Wolno - szybko - precyzja naszym celem
8. Obróć się w prawo, obróć się w lewo - kąt 90 stopni
9. Obróć się w prawo, obróć się w lewo - kąt 45 stopni
10. Omijamy wieżę
11. Poruszanie się po kwadracie
12. Budujemy labirynty
13. Zakodowany slalom
14. A może quiz z robotem?
15. Imiona…działania
16. Aplikacja EduJr

Certyfikowany kurs online Kodowanie na macie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Nauka podstaw kodowania już od najmłodszych lat jest bardzo ważna, bo wpływa na rozwój uniwersalnych kompetencji, takich jak logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, zdolność komunikowania się z innymi osobami i umiejętność pracy zespołowej. Wybierając narzędzia do nauki kodowania zawsze należy kierować się potrzebami i możliwościami rozwojowymi dzieci, które będą wykorzystywać je podczas zajęć dydaktycznych. Jest to szczególnie ważne w przypadku dzieci w wieku przedszkolnym.

W tym kursie autorka skupia się na aktywnościach z jednym z bardziej uniwersalnych narzędzi edukacyjnych wykorzystywanych w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, czyli na macie do kodowania. W kolejnych odcinkach kursu pokazuje zabawy około programistyczne, gry planszowe w dużym formacie, a także omawia jak w prawidłowy sposób wprowadzić dzieciom kolejne pojęcia związane z podstawami programowania.

Dla kogo jest ten kurs?
Kurs kierujemy do nauczycieli przedszkoli, świetlic oraz rodziców, którzy chcą poznać możliwości maty do kodowania, poznać zabawy około programistyczne, gry planszowe w dużym formacie, a także w prawidłowy sposób wprowadzić dzieciom kolejne pojęcia związane z podstawami programowania. Kurs składa się z 30 lekcji wideo.

Czas trwania kursu: 6 godzin dydaktycznych

Jak to działa?
po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
trenerka za pomocą filmów, prezentacji, opisów pokazuje w jaki sposób można uczyć programowania
kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji
uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
po przejściu całego szkolenia można pobrać zaświadczenie ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.
Czego potrzebujesz?
Kurs online to zbiór nagrań wideo, prezentacji i opisów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.

Program kursu:
Kurs składa się z 30 lekcji wideo: 1. Wstęp. Zaproszenie na kurs;
2. Kodowanie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej - dlaczego warto?
3. Narzędzia edukacyjne, które warto wykorzystywać na zajęciach z elementami kodowania;
4. Kolorowe kubki i kostki...zabawy dobre na start przygody z kodowaniem;
5. Dwa kubki...dużo możliwości;
6. Budujemy wieże na podstawie wzoru;
7. Mały detektyw...nietypowe wieże z kubków;
8. Wieże współpracy;
9. Kolorowa strona maty i układanka wzorowana na „sudoku”;
10. Kolory kostką wylosowane;
11. Zakazane kolory;
12. Wyrzuć, wyrzuć, zbuduj;
13. Ułóż tak jak ja;
14. Przesuwanka kodowanka;
15. Łączymy cechy - kodujemy kolor kształt;
16. Kolorowe obrazki na różne sposoby zakodowane;
17. Obrazki w rymowankach ukryte;
18. Kod binarny, a tworzenie kolorowych wzorów;
19. Gry nie tylko matematyczne - kolorowe cztery w linii;
20. Gry nie tylko matematyczne - budujemy linię działaniami;
21. Gry nie tylko matematyczne - wybierz działanie;
22. Gry nie tylko matematyczne - dodawanie, zabieranie;
23. Gry nie tylko matematyczne - na jaką literę?;
24. Gry nie tylko matematyczne - mistrz mnożenia;
25. Gry nie tylko matematyczne - głodne robaczki;
26. Kodogranie;
27. Scena i jej bohater;
28. Droga a kod;
29. Wprowadzamy powtórzenia;
30. Wprowadzamy pętlę;

Facebook