Wyszukiwarka
OKAZJA DNIA !!!

Zestaw Podstawowy z NOWYM Ozobotem Bit Plus i Puzzlami

Cena:1199.00PLN
Do koszyka

Zestaw Podstawowy z nowym Ozobotem Bit Plus i Puzzlami będzie idealnym wyborem dla osób, które zaczynają swoją przygodę z programowaniem robotów Ozobot. Nowy Ozobot Bit Plus, to następca Ozobota Bit, który posiada nowe możliwości. To prosty w obsłudze robot o bardzo dużym potencjale edukacyjnym. Starannie skomponowany zestaw zawiera nie tylko robota, ale też wszystkie rodzaje dedykowanych do Ozobota puzzli, flamastry i scenariusze z gotowymi do użycia trasami. Pozwala to w pełni wykorzystać jego możliwości. Zestaw idealnie sprawdzi się zarówno w przedszkolu, jak i do użytku prywatnego w domu.

Poznaj nową wersję Ozobota Bit Plus:
bateria 200 mAh - czas pracy na baterii, to aż 240 minut, czyli o 150 minut więcej od poprzedniej wersji Ozobota!
kompatybilność z Arduino
połączenie z platformą Ozobot Blockly przez USB
opcjonalne bezprzewodowe ładowanie
Programuj z puzzlami
Puzzle doskonale urozmaicają programowanie z Ozobotem. Można je wykorzystać zarówno w zadaniach offlinowych, jak i online na darmowej platformie OzoBlockly.pl. Dzięki wciągającej zabawie dzieci aktywnie uczą się podstaw programowania rozwijając przy tym kreatywność i logiczne myślenie. Zestaw 96 puzzli o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.) pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami - grywalizację. Puzzle do Ozobota sprawdzają się zarówno w pracy samodzielnej jak zespołowej, co pozwala również na ćwiczenie kompetencji miękkich. Najmłodsi programiści układając trasy z puzzli ćwiczą precyzję ruchów, ćwiczą ruchy motoryki małej, przez co rozwijają sprawność palców dłoni.

Symulator drewnianych puzzli do Ozobota

Programuj rysując
Ozobot Bit nie ma dla siebie alternatywy w pracy z najmłodszymi dziećmi (w wieku od 5 lat). Robot zabiera dzieci w niesamowitą przygodę! Rysując trasy dla ozobotów i proste kolorowe kody dzieci w istocie programują zadania. To one decydują o tym, jak będzie się zachowywał robot! Wykonują w ten sposób swoje pierwsze zadania programistyczne, jednocześnie rozwijając inne uniwersalne kompetencje, takie jak myślenie algorytmiczne, szukanie optymalnych rozwiązań, kreatywność. Nie bez znaczenia jest poprawa motoryki dłoni i paluszków dziecka.

 

Programuj w Blockly
Ozobot Bit umożliwia płynne przejście od kodowania offline do kodowania przy pomocy tabletów lub monitorów komputerów. Dzieci w wieku od 8 lat bez problemu mogą zakodować sposób poruszania się i efekty świetlne OzoBot'a za pomocą tabletu lub ekranu monitora (bez żadnych kabli). Internetowy edytor wizualny OzoBlockly.pl oferuje pięć poziomów programowania, od nowicjusza do mistrza. Dzięki temu nadaje się zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych programistów z gimnazjum czy liceum. Fakt, że dzieci tworzą swoje pierwsze programy, które następnie realizuje ozobot, jest wielką zmianą w sposobie „bawienia się” z robotami. OzoBlockly.pl bazuje na języku programowania blockly, który podobnie jak Scratch jest językiem wizualnym (blokowym).

 

Zestaw podstawowy 96 drewnianych puzzli do Ozobota
Układanie puzzli bardzo angażuje obie półkule mózgu, wypracowuje precyzję, ćwiczy ruchy motoryki małej, przez co rozwija sprawność palców dłoni. Jeżeli do tego dodamy naukę programowania robotów powstaje doskonała pomoc edukacyjna, która nie tylko pomaga w nauce logicznego myślenia, wprowadza w świat algorytmów, ale i doskonale ćwiczy pamięć, koncentrację uwagi. Co więcej, puzzle uwalniają kreatywność i wyobraźnię przestrzenną dzieci, które mogą tworzyć własne trasy, ścigać się ze sobą na torach wyścigowych, zmieniać przebieg trasy, by zaliczyć więcej punktów lub dotrzeć do celu szybciej, itp.

Zestaw podstawowy zawiera puzzle o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.).

Pobierz instrukcję do zestawu podstawowego

Zobacz jak działają puzzle

 

Lista komend:

2 x start
2 x koniec trasy
4 x komenda "jedź wolno"
4 x komenda "turbo"
2 x komenda "tornado / rotacja"
4 x komenda "pauza (3 sekundy)"
6 x komenda "jedź prosto"
6 x komenda "skręć w lewo"
6 x komenda "skręć w prawo"
4 x komenda "zawróć"
24 x linia prosta
14 x zakręt
12 x skrzyżowanie typu T
6 x skrzyżowanie typu X
Zestaw 12 drewnianych puzzli AR
Puzzle AR zaprojektowane są tak, aby łączyły się z Drewnianymi puzzlami do Ozobota. Dzięki nim nauka programowania staje się jeszcze prostsza i bardziej wartościowa. Twoje dziecko może nie tylko zobaczyć jak wyglądają rośliny, znaki drogowe, zwierzęta i inne otaczające nas obiekty ale może również usłyszeć jakie wydają dźwięki.

Zestaw AR zawiera 12 ponumerowanych puzzli i wymaga użycia bezpłatnej aplikacji mobilnej. W aplikacji można samodzielnie wybrać jaki obiekt ma wyświetlić się na każdym z puzzli i następnie zobaczyć go na ekranie swojego urządzenia. Zestawu AR można używać w połączeniu z pozostałymi zestawami lub samodzielnie. Więcej informacji znajdziesz pod adresem www.puzzleAR.pl

Pobierz instrukcję do zestawu puzzli AR

Zobacz jak działają puzzle AR

 

Praktycznie każdy scenariusz lekcji, który znajduje się w książkach i Akademii Uczymy Dzieci Programować można zrealizować również z wykorzystaniem Rozszerzonej Rzeczywistości. Puzzle AR można umieszczać wzdłuż tras dla Ozobota, a na ekranie naszego urządzenia obserwować wykreowany świat. Jeśli obok modelu znajduje się ikonka głośnika oznacza to, że możemy na niego kliknąć na ekranie naszego smartfona lub tabletu aby usłyszeć dźwięki charakterystyczne dla danego obiektu. Jeśli chcesz obejrzeć model z innej strony lub zobaczyć go z bliska wystarczy manewrować urządzeniem. Jeśli chcesz tylko dziecku pokazać z bliska np. jak wygląda słoń i jaki wydaje dźwięki wystarczy uruchomić apliakację, wybrać obiekt z bazy i przypisać do wybranego puzzla, a następnie skierować obiektyw urządzenia na puzzel, bez konieczności łączenia z innymi puzzlami.

Pełne wykorzystanie Puzzli AR wymaga użycia własnego urządzenia z co najmniej 2 GB pamięci, dwurdzeniowym procesorem 1GHz lub więcej w przypadku systemu operacyjnego Android w wersji 5 lub nowszym lub iPhone 5s lub nowszy albo iPad czwartej generacji lub nowszy. System operacyjny iOS w wersji 9 lub nowszy.

Flamastry do kodowania Ozobota
Dzięki flamastrom do kodowania, możesz prosto, precyzyjnie i szybko rysować trasy, po których podążają Ozoboty. Mazaki posiadają ścięte końcówki, dzięki czemu rysowana linia jest dokładnie tej szerokości jaka wymagana jest przez robota. Także kolory czerwony, zielony, niebieski i czarny - zostały tak dobrane, aby robot poprawnie je odczytywał. Flamastry są kompatybilne z robotami Ozobot Bit oraz Ozobot Evo.

Jesteś kreatywny? Stwórz swoje własne zadania dla Ozobota, które robot zrealizowane pokonując ułożoną przez Ciebie trasę z puzzli. Z puzzlami można bawić się samodzielnie, z innymi uczniami w klasie, z rodzicami - całą rodziną.

Edukacja przedszkolna z Ozobotem i puzzlami - część II
Pakiet scenariuszy, który oddajemy w Państwa ręce opracowany został przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi oraz z nauczycielami. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom stworzyliśmy bazę materiałów do pracy z robotami Ozobot i dedykowanymi im puzzlami. Praca z Ozobotami i Puzzlami do Ozobota nie jest dla nauczyciela trudna, nie wymaga specjalnych przygotowań, a większość niezbędnych materiałów będzie dostępnych wraz ze scenariuszem konkretnych zajęć. Tematy scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności są spójne z podstawą programową wychowania przedszkolnego.

Ogromną zaletą tego typu robotów jest możliwość przeprowadzenia wartościowych zajęć bez użycia żadnego dodatkowego sprzętu, wystarczy wyjąć robota z pudełka, wcisnąć guzik i już jest gotowy do pracy. Kodowanie odbywa się tu przy użyciu sekwencji barw. Trasy, po których przemieszczają się roboty, tworzone są przez dzieci przy pomocy łączenia ze sobą drewnianych, wykonanych z ogromną starannością puzzli. Każdy puzzel to fragment trasy, część z nich wzbogaconych jest o kody, które decydują o zachowaniu robota. Wykorzystanie puzzli sprawia, że kodowania z powodzeniem mogą uczyć się już dzieci z najmłodszych grup przedszkolnych.

Symulator drewnianych puzzli do Ozobota

Dziecko w wieku przedszkolnym, to bardzo wymagający użytkownik robotów: ciekawy świata, pragnący doświadczać wszystkiego na sobie, entuzjastycznie podchodzący do nowości. Z dużym prawdopodobieństwem to w przedszkolu pierwszy raz spotka się z aktywnościami wzbogaconymi o elementy kodowania i robotyki. Ważne, żeby w ten nowy dla dziecka świat, wprowadzać go mądrze i odpowiedzialnie. Jesteśmy wdzięczni, że zdecydowali się Państwo postawić ten pierwszy krok razem z nami.

Pakiet zawiera scenariusze lekcji:
1. Trasa z marzeń utworzona
2. Poznaję przedszkole
3. Poznaję grzyby
4. Jestem bezpieczny na drodze
5. Matematyka z puzzlami
6. Pory roku
7. Zakodowany labirynt
8. Trasy w pojazdach ukryte
9. Długa, dłuższa, najdłuższa

Razem prawie 100 stron materiałów z gotowymi kartami ćwiczeń. Pakiet zawiera kartę kodów zawierającą spis wszystkich rozkazów robota.
ISBN: 978-83-950508-4-8

Certyfikowany kurs online "Kodowanie kolorami z robotami Ozobot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej"
„Kodowanie kolorami z robotami Ozobot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”, to 4h kurs online kierowany do nauczycieli i edukatorów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystywać na zajęciach edukacyjnych roboty Ozobot. Ozoboty, to niewielkich rozmiarów roboty edukacyjne typu line follower, które można wykorzystywać w pracy z dziećmi znacznie szerzej niż tylko podczas zajęć z kodowania. Łatwe, intuicyjne w obsłudze, świetnie sprawdzają się zarówno w przypadku dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym. Kodowanie robotów Ozobot odbywa się za pomocą sekwencji kolorowych kwadratów umieszczonych na trasie, po której się poruszają. Trasy mogą przybierać różnorodne kształty, co sprawia, że można dopasować je do aktualnie przerabianej tematyki zajęć.

Bez wychodzenia z domu, w dowolnym czasie, z przysłowiowym kubkiem gorącej herbaty krok po kroku poznasz roboty Ozobot. Kurs składa się z 20 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych. Kurs przeznaczony jest dla osób początkujących.

Dla kogo jest ten kurs?
Kurs online kierowany do nauczycieli i edukatorów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystywać na zajęciach edukacyjnych roboty Ozobot.

Jak to działa?
po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
trenerka za pomocą filmów, prezentacji, opisów pokazuje w jaki sposób można uczyć programowania wykorzystując do tego roboty edukacyjne,
kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji
uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
po przejściu całego szkolenia można pobrać zaświadczenie ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.
Czego potrzebujesz?
Kurs online to zbiór nagrań wideo, prezentacji i opisów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.

Program kursu:
Kurs składa się z 20 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych.
1. Wstęp, zaproszenie na kurs
2. Ozobot - poznajmy go bliżej
3. Śledzenie linii i rozpoznawanie kolorów
4. Zanim stworzysz pierwszą trasę - o tym warto pamiętać
5. Pauza 3 sekundy - kod, od którego warto zacząć
6. Zachowanie robota na skrzyżowaniu
7. Kwiaty dla mamy - kody kierunkowe
8. Dni tygodnia - kody kierunkowe
9. Droga do szkoły - jedna karta pracy, wiele zastosowań
10. Wolno - szybko - kody prędkości
11. Środki transportu - kody prędkości
12. Kody z grupy „szukaj linii”
13. Mistrz mnożenia - wykorzystujemy losowość
14. Dom na różne sposoby rozumiany - kody „szukaj linii”
15. Puzzle podstawowe i puzzle dodatkowe
16. Ozobot i litery - gra zespołowa
17. Zakodowana choinka
18. Matematyczny domek dla najmłodszych
19. Code the Globe - gra do Ozobota
20. Ozoblockly - blokowe programowanie Ozobotów

Facebook