Pakiet startowy Horizon H2GP SPRINT
Pakiet startowy H2GP SPRINT
Dostępne teraz w ramach oferty limitowanej
Pakiet startowy H2GP Sprint obejmuje 2 pakiety H2GP Sprint Classroom (łącznie 12 samochodów na wodór) z 2 torami treningowymi i 24-miesięcznym dostępem do programu nauczania dodanym bezpłatnie. Oznacza to, że 24–48 uczniów może odkrywać ekscytujący świat wyścigów wodorowych na własnych, dedykowanych torach treningowych.
Krok 1: Utwórz
Uczniowie samodzielnie składają każdą część samochodu H2GP Sprint, co daje im możliwość zrozumienia roli, jaką odgrywa każdy element.
Zaczynają od przygotowania takich elementów jak rurki, zbiornik wodoru, akumulator i elektrolizer. Po ich wdrożeniu uczniowie będą mogli wytworzyć własny wodór i wykorzystać go do wytworzenia energii elektrycznej do zasilania silnika samochodu.
Na koniec uczniowie składają podwozie, łącząc koła, opony, ogniwo paliwowe, silnik i zbiornik wodoru z samochodem. Po złożeniu komponentów mogą przetestować własny, w pełni skonstruowany, unikalny samochód napędzany wodorem!
Wyścig sprinterski H2GP
Krok 2: Wyścig
Teraz czas na wyścig! Uczniowie w naturalny sposób będą chcieli ścigać się między sobą, ale innowacyjny program nauczania SPRINT zapewnia strukturę łączącą wyścigi z dalszą nauką. Zawodnicy H2GP SPRINT korzystają z danych w czasie rzeczywistym, aby stale analizować optymalne przełożenie skrzyni biegów, rozkład masy, smarowanie i położenie silników w dążeniu do stworzenia najszybszego możliwego samochodu.
Program nauczania zapewnia im cyfrowe narzędzia do wyznaczania czasów wyścigów i wizualizacji czasu na torze, informując o dodatkowych modyfikacjach, jakie uczniowie wprowadzają w swoich samochodach.
H2GP Sprint Innowacja
Krok 3: Wprowadź innowacje
Teraz, gdy uczniowie mają już wszystkie narzędzia do modyfikowania swojego samochodu napędzanego wodorem, mogą swobodnie podążać za swoją wyobraźnią i stworzyć najszybszy możliwy samochód. Obejmuje to przeprojektowanie podwozia samochodu za pomocą projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) lub wyprodukowanie własnego, unikalnego nadwozia.
Korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych we wcześniejszej części programu nauczania, uczniowie stają się teraz projektantami, producentami i producentami własnych, unikalnych pojazdów wodorowych.
Co jest w pudełku?
2x bieżnia treningowa SPRINT
2x Pakiet zajęć SPRINT
2x Unikalne kody dostępu do programu Sprint (dostęp 2 x 12 miesięcy)
Pakiet klasowy H2GP SPRINT
Pakiet klasowy H2GP SPRINT to kompletne rozwiązanie do zajęć lekcyjnych, umożliwiające maksymalnie 24 uczniom zanurzenie się w ekscytujący świat wyścigów wodorowych. Sześć samochodów elektrycznych napędzanych wodorowymi ogniwami paliwowymi zachęca uczniów do pracy w zespołach przy projektowaniu możliwie najszybszego samochodu, który będzie w stanie wyprzedzić swoich rówieśników. Pakiet zajęć zawiera kompleksowy program nauczania, dzięki któremu uczniowie mogą zrozumieć nie tylko podstawy wodoru i systemy elektryczne ogniw paliwowych, ale także podstawowe prawa fizyki, a także zbierać i oceniać dane eksperymentalne.
Tor treningowy H2GP SPRINT
Nasz lekki, dostępny na żądanie tor treningowy o długości 10 m umożliwia ściganie się samochodami Sprint dosłownie w dowolnym miejscu – w szkolnej sali gimnastycznej, na stole w klasie, a nawet na korytarzu. Tor jest wykonany z trwałych i elastycznych materiałów, co oznacza, że jest tak zbudowany, aby wytrzymać wszystko, przez co przechodzą go dzieci. Aby przenieść wyścigi wodorowe w dowolne miejsce, jakie można sobie wyobrazić, wystarczy zwinąć tor, aby uzyskać szybkie i łatwe rozwiązanie do przechowywania i transportu.
Program sprintu H2GP
Chociaż pakiet klasowy H2GP SPRINT zawiera w standardzie program nauczania H2GP SPRINT, jest on również dostępny jako samodzielny zakup. Ten innowacyjny program obejmuje ponad 30 godzin zajęć lekcyjnych, dzięki czemu uczniowie mogą zrozumieć nie tylko podstawy wodoru, ale także zmiany klimatyczne, powiązania historyczne i kulturowe oraz systemy elektryczne ogniw paliwowych.
KOD:RESK-03-LB