Wyszukiwarka

Krok po kroku – procesy i czynności

Cena:990.00PLN
Do koszyka

Krok po kroku – procesy i czynności
Programowanie w ruchu: Krok po kroku – procesy i czynności

 

Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputera

Dla uczniów w wieku 6-7 lat

Pierwsza część nowej serii Programowanie w ruchu przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 6 do 7 lat. Zestaw obejmuje najprostsze, ale też kluczowe dla programowania umiejętności analizowania złożonych czynności i dzielenia ich na czynności proste, a także zapisywania i planowania takich ciągów czynności w tym również odwracania ciągów czynności i zapisywania ich od ostatniej do pierwszej (od celu do startu). Wybrano najbardziej zrozumiałe i najłatwiejsze do precyzyjnego opisania czynności polegające na poruszaniu się na płaszczyźnie umownych gier-labiryntów.

Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:

ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej
Każda z części zawiera komplet materiałów dla całej klasy:

Elementy kartonowe:
32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech tematach krab wędruje po kamienistej plaży, w kolejnych czterech krab wędruje przez rafę koralową,
karton z postacią kraba,
8 kartoników z muszlami – celami i nagrodami dla kraba w każdym z tematów,
7 kartoników ze zwierzętami, które w poszczególnych tematach przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica,
48 mniejszych kartoników do zapisywania i planowania drogi kraba.
Elementy motywujące:
25 kart postępów z miejscem na wpisanie imienia i nazwiska ucznia i miejscami na osiem naklejek-nagród,
8 zestawów naklejek do pojedynczego tematu każdy,
25 certyfikatów zakończenia etapu kraba.
8 zestawów po 25 kart pracy.
Poradnik metodyczny – podzielony jest na 8 tematów, a każdy z tematów może być realizowany przez ćwiczenia (często w formie zabaw lub gier) należące do następujących typów:
ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy,
zabawy na dywanie z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry,
karty pracy (stanowiące zwykle dodatek lub wstęp do zabaw na dywaniku),
zabawy ruchowe z kodowaniem czynności,
ćwiczenie z wykorzystaniem tablicy multimedialnej i maty interaktywnej,
zakończenie tematu i naklejenie naklejek na karty postępów.
Ćwiczenia w ramach każdego z ośmiu tematów są ze sobą wzajemnie powiązane, ale nie trzeba ich wykonywać w jednym ciągu – mogą być realizowane z przerwami. Niemniej zalecamy zachowanie podanej kolejności.
Oprogramowanie multimedialne, do pobrania ze strony programowanie-w-ruchu.pl
Przy zakupie zestawu (złożonego z czterech części Programowanie w ruchu) dołączona jest mata interaktywna do wydawania instrukcji ruchu kraba przy pomocy nóg.

Pomoce jednorazowe po ich zużyciu można dokupić w cenie 190 zł brutto (dla 25 uczniów)


Programowanie w ruchu: Krok po kroku – procesy i czynności

 

Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputera

Dla uczniów w wieku 6-7 lat

Pierwsza część nowej serii Programowanie w ruchu przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 6 do 7 lat. Zestaw obejmuje najprostsze, ale też kluczowe dla programowania umiejętności analizowania złożonych czynności i dzielenia ich na czynności proste, a także zapisywania i planowania takich ciągów czynności w tym również odwracania ciągów czynności i zapisywania ich od ostatniej do pierwszej (od celu do startu). Wybrano najbardziej zrozumiałe i najłatwiejsze do precyzyjnego opisania czynności polegające na poruszaniu się na płaszczyźnie umownych gier-labiryntów.

Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:

ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej
Każda z części zawiera komplet materiałów dla całej klasy:

Elementy kartonowe:
32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech tematach krab wędruje po kamienistej plaży, w kolejnych czterech krab wędruje przez rafę koralową,
karton z postacią kraba,
8 kartoników z muszlami – celami i nagrodami dla kraba w każdym z tematów,
7 kartoników ze zwierzętami, które w poszczególnych tematach przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica,
48 mniejszych kartoników do zapisywania i planowania drogi kraba.
Elementy motywujące:
25 kart postępów z miejscem na wpisanie imienia i nazwiska ucznia i miejscami na osiem naklejek-nagród,
8 zestawów naklejek do pojedynczego tematu każdy,
25 certyfikatów zakończenia etapu kraba.
8 zestawów po 25 kart pracy.
Poradnik metodyczny – podzielony jest na 8 tematów, a każdy z tematów może być realizowany przez ćwiczenia (często w formie zabaw lub gier) należące do następujących typów:
ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy,
zabawy na dywanie z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry,
karty pracy (stanowiące zwykle dodatek lub wstęp do zabaw na dywaniku),
zabawy ruchowe z kodowaniem czynności,
ćwiczenie z wykorzystaniem tablicy multimedialnej i maty interaktywnej,
zakończenie tematu i naklejenie naklejek na karty postępów.
Ćwiczenia w ramach każdego z ośmiu tematów są ze sobą wzajemnie powiązane, ale nie trzeba ich wykonywać w jednym ciągu – mogą być realizowane z przerwami. Niemniej zalecamy zachowanie podanej kolejności.
Oprogramowanie multimedialne, do pobrania ze strony programowanie-w-ruchu.pl
Przy zakupie zestawu (złożonego z czterech części Programowanie w ruchu) dołączona jest mata interaktywna do wydawania instrukcji ruchu kraba przy pomocy nóg.

Pomoce jednorazowe po ich zużyciu można dokupić w cenie 190 zł brutto (dla 25 uczniów)

Facebook