Magiczna skrzynka
Wartości pedagogiczne:
- usprawnianie pamięci wzrokowej
- usprawnianie orientacji przestrzennej
- usprawnianie sprawności manualnej
- usprawnianie koordynacji wzrokowo – ruchowej
- rozwijanie kompetencji matematycznych-wspomaganie rozwoju umysłowego i uzdolnień do uczenia się matematyki
Zawartość:
- drewniana skrzynka o wymiarach: 320 x 270x 60, 130 sztuk kolorowych kulek fi 20 mm. (40 szt. czerwonych, 40 szt. niebieskich, 25 szt. żółtych, 25 szt. zielonych)
- instrukcja w języku polskim
Przykładowe gry:
1. Gra „ kółko i krzyżyk”
Bierze
udział 2 zawodników. Zaczynamy grę od środka planszy i kładziemy na
przemian po jednej kulce. Celem jest ułożenie dokładnie pięciu (nie
więcej) kulek swojego koloru w ciągłej linii- poziomej, pionowej lub
ukośnej, Pierwszy gracz, który tego dokona zostaje zwycięzcą, Jeśli nie
uda się to nikomu, następuje remis. Zabawa ma na celu rozwijanie
logicznego myślenia.
2. GRA „samotnik” jest grą logiczną dla jednej osoby.
Pole
do gry ma kształt krzyża z jednym pustym polem w środku oraz 32 polami
zapełnionymi. W grze jedynym dozwolonym ruchem jest przeskoczenie pionka
innym pionkiem w pionie lub w poziomie, co powoduje zbicie
przeskoczonego pionka. Celem gry jest pozostawienie na planszy jednego
pionka, najlepiej jeśli będzie to pionek w centrum. Ponieważ jest to
trudne to można się umówić aby zostało jak najmniej kulek.
Więcej przykładowych gier poniżej w instrukcji, którą można pobrać w pliku PDF.
Numer zgłoszenia i prawa ochronnego RCD-001038640-0001
Certyfikat:
Produkt posiada znak bezpieczeństwa CE.
Od 4 lat.