Wyszukiwarka
OKAZJA DNIA !!!

Pakiet klasowy Horizon H2GP SPRINT

Cena:8250.00PLN
Do koszyka

Pakiet klasowy H2GP SPRINT
Uwolnij innowacje dzięki najszybszemu na świecie samochodowi na wodór w skali 1:20.
Pakiet klasowy H2GP SPRINT to kompletne rozwiązanie do zajęć lekcyjnych, umożliwiające 12–24 uczniom zanurzenie się w ekscytujący świat wyścigów wodorowych. Korzystając z sześciu dołączonych do zestawu samochodów SPRINT z napędem elektrycznym na ogniwa paliwowe, uczniowie będą pracować w zespołach nad zaprojektowaniem możliwie najszybszego samochodu, zanim przetestują swoje pojazdy na naszym superprzenośnym torze treningowym. Pakiet zajęć zawiera także unikalny kod umożliwiający dostęp do pełnego programu nauczania SPRINT na 12 miesięcy, który uczy uczniów podstaw wodoru, systemów elektrycznych ogniw paliwowych, fizyki oraz gromadzenia i oceny danych.

Krok 1: Utwórz
Uczniowie samodzielnie składają każdą część samochodu H2GP Sprint, co daje im możliwość zrozumienia roli, jaką odgrywa każdy element.

Zaczynają od przygotowania takich elementów jak rurki, zbiornik wodoru, akumulator i elektrolizer. Po ich wdrożeniu uczniowie będą mogli wytworzyć własny wodór i wykorzystać go do wytworzenia energii elektrycznej do zasilania silnika samochodu.

Na koniec uczniowie składają podwozie, łącząc koła, opony, ogniwo paliwowe, silnik i zbiornik wodoru z samochodem. Po złożeniu komponentów mogą przetestować własny, w pełni skonstruowany, unikalny samochód napędzany wodorem!

Wyścig sprinterski
Krok 2: Wyścig
Teraz czas na wyścig! Uczniowie w naturalny sposób będą chcieli ścigać się między sobą, ale innowacyjny program nauczania SPRINT zapewnia strukturę łączącą wyścigi z dalszą nauką. Zawodnicy H2GP SPRINT korzystają z danych w czasie rzeczywistym, aby stale analizować optymalne przełożenie skrzyni biegów, rozkład masy, smarowanie i położenie silników w dążeniu do stworzenia najszybszego możliwego samochodu.

Program nauczania zapewnia im cyfrowe narzędzia do wyznaczania czasów wyścigów i wizualizacji czasu na torze, informując o dodatkowych modyfikacjach, jakie uczniowie wprowadzają w swoich samochodach.

Sprintowe innowacje
Krok 3: Wprowadź innowacje
Teraz, gdy uczniowie mają już wszystkie narzędzia do modyfikowania swojego samochodu napędzanego wodorem, mogą swobodnie podążać za swoją wyobraźnią i stworzyć najszybszy możliwy samochód. Obejmuje to przeprojektowanie podwozia samochodu za pomocą projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) lub wyprodukowanie własnego, unikalnego nadwozia.

Korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych we wcześniejszej części programu nauczania, uczniowie stają się teraz projektantami, producentami i producentami własnych, unikalnych pojazdów wodorowych.

Co jest w pudełku?
6 zestawów samochodowych H2GP SPRINT

1x Unikalny kod dostępu do programu sprintu (dostęp na 12 miesięcy)

Pakiet klasowy H2GP SPRINT
Pakiet klasowy H2GP SPRINT to kompletne rozwiązanie do zajęć lekcyjnych, umożliwiające maksymalnie 24 uczniom zanurzenie się w ekscytujący świat wyścigów wodorowych. Sześć samochodów elektrycznych napędzanych wodorowymi ogniwami paliwowymi zachęca uczniów do pracy w zespołach przy projektowaniu możliwie najszybszego samochodu, który będzie w stanie wyprzedzić swoich rówieśników. Pakiet zajęć zawiera kompleksowy program nauczania, dzięki któremu uczniowie mogą zrozumieć nie tylko podstawy wodoru i systemy elektryczne ogniw paliwowych, ale także podstawowe prawa fizyki, a także zbierać i oceniać dane eksperymentalne.

Program sprintu H2GP
Chociaż pakiet H2GP SPRINT Classroom Pack obejmuje standardowo 12-miesięczny dostęp do programu nauczania H2GP SPRINT, jest on również dostępny jako samodzielny zakup. Ten innowacyjny program obejmuje ponad 30 godzin zajęć lekcyjnych, dzięki czemu uczniowie mogą zrozumieć nie tylko podstawy wodoru, ale także zmiany klimatyczne, powiązania historyczne i kulturowe oraz systemy elektryczne ogniw paliwowych.

KOD:RESK-03

Facebook