Wyszukiwarka
OKAZJA DNIA !!!
Oferta specjalna!
smkit.jpg

Magnesy - zestaw klasowy

Zestaw różnych rodzajów magnesów

Cena:269.00PLN
Tulow_czlowieka_40_czesci.jpg

Tułów człowieka 40 częściowy o wymiennej płci, 85 cm Polecany

Tors człowieka (40 – częściowy). Ręcznie malowany.

Cena:1690.00»1390.00PLN
Szkielet_czlowieka_w_czesciach.jpg

Szkielet człowieka w częściach

Replika szkieletu człowieka z czaszką. Całkowicie rozmontowany

Cena:1430.00»930.00PLN
ibalance601header.png

Waga precyzyjna IBALANCE601

Waga 600g/0,01g. Jest to profesjonalna waga precyzyjna z mnóstwem funkcji, który z pewnością spełniają najwyższe oczekiwania. Posiada dwa jasne diody LED wyświetlacze (na przeciwnych stronach), co czyni go idealnym do nauki, pokazując wagę do innych, i wielozadaniowości.

Cena:940.00PLN

Matematyka - pomoce dydaktyczne

Galeria

Bryły geometryczne z matematyki

Liczydło szkolne

Przyrząd do pokazu brył obrotowych

modele matematyczne

plansze do matematyki

programy do matematyki

przybory tablicowe

ułamki,kalkulatory matematyczne

 
Sortuj wg:
  • Klasowy_zestaw_do_nauki_czasu.jpg

    Klasowy zestaw do nauki czasu

    Cena:599.00PLN
  • klocki-liczbowe-100.jpg

    Klocki liczbowe 100

    Dzięki wizualnej i dotykowej formie nauka staje się ciekawsza , łatwiejsza, bardziej zrozumiała dla dziecka - system liczenia dziesiętny. Układanie szeregu klocków poza polem i pojedynczych klocków wewnątrz pola albo za pomocą dowolnych praktyk dodawać lub wyjmować klocki, co pozwoli dzieciom na wizualizacje podstawowych operacji matematycznych.
    Cena:354.00PLN
  • Klocki_matematyczne_z_kartami_zadan.jpg

    Klocki matematyczne z kartami zadań

    Cena:289.00PLN
  • 262.jpg

    Koła ułamkowe magnetyczne 20 cm

    Cena:215.00PLN
  • katy-w-brylach-zestaw-ta_3135.jpg

    Kąty w bryłach - zestaw tablic

    Pomoc może być wykorzystywana do indywidualnej pracy ucznia, jak też umożliwia formę pracy w grupach. Zawiera ona osiem zestawów, z których każdy przeznaczony jest do jednej 3-4 osobowej grupy. Zestawy różnią się między sobą kolorami i oznaczeniami literowo - liczbowymi. Różnice te zapewniają samodzielną pracę oraz umożliwiają nauczycielowi szybkie sprawdzenie pracy uczniów. Zadaniem ucznia lub grupy uczniów jest dopasowanie rysunkom kątów w bryłach odpowiednich nazw.
    Cena:199.00PLN
  • liczenie.jpg

    Liczenie na osi liczbowej cz. I -plansza 100x140

    Mapa - ze specjalnej folii poliuretanowej po której można pisać mazakami wodnymi.Oprawiona w drewniane półwałki(góra,dół)gotowa do zawieszenia
    Cena:190.00PLN
  • liczenie2.jpg

    Liczenie na osi liczbowej cz. II -plansza 100x140

    Mapa - ze specjalnej folii poliuretanowej po której można pisać mazakami wodnymi.Oprawiona w drewniane półwałki(góra,dół)gotowa do zawieszenia
    Cena:190.00PLN
  • liczmany[2].jpg

    Liczmany - kółeczka

    W skrócie o tym , jak rozwijać u dzieci umiejętność liczenia? Dorośli uważają, że trudność liczenia wzrasta wraz z liczbą liczonych obiektów, które trzeba policzyć. Są też przekonani, że liczyć mogą starsze dzieci, na przykład od piątego roku życia. Dlatego zdarza się , że ograniczają zwłaszcza młodszym przedszkolakom , zakres liczenia często do dwóch , trzech elementów. Ograniczenia te niestety obracają się przeciwko dziecku. Nie sposób nauczyć dzieci liczenia , jeżeli ma się do czynienia ze zbyt małą liczbą elementów. Liczenie bazuje na wychwytywaniu regularności a przy małej liczebności jest to niemożliwe. Podczas liczenia dziecko korzysta z gestu wskazywania , dzięki któremu wydobywa obiekt z otoczenia i łączy go z nazwą liczebnika . W miarę ćwiczeń w rytmicznym wskazywaniu przedmiotów i oznaczaniu ich słowami do liczenia , dziecko dąży do precyzji i zaczyna przestrzega zasady : jeden do jednego ( jeden gest, jeden obiekt, jeden liczebnik). Stosunkowo późno orientuje się , że ostatni liczebnik ma dwa znaczenia a więc dotyczy ostatniego liczonego obiektu i określa, ile razem jest wszystkich przedmiotów. Równie późno dziecko zaczyna rozumieć, że liczone obiekty ułożone w szeregu można liczyć od początku do końca , od końca do początku oraz od dowolnego miejsca. Gdy jednak opanuje te prawidłowości , liczy wszystko dookoła siebie i zaczyna także dostrzegać błędne liczenie od poprawnego. Pomoce do liczenia Liczyć można wszystko: kasztany, żołędzie, fasolę Jaś, kamyczki, listki, klocki, nakrętki po wodzie mineralnej, guziki a także patyczki i kółeczka. Pamiętać należy o tym , żeby dziecko sprawnie liczyło i w szerokim zakresie musi mieć dużo rzeczy do liczenia.
    Cena:110.00PLN
  • liczmany-patyczki.jpg

    Liczmany-patyczki

    Kółeczka i patyczki można wykorzystywać jako liczmany do układania i rozwiązywania zadań z treścią oraz jako pionki (żetony) do gier.
    Cena:110.00PLN
  • liczydlo_20z_20tablica.jpg

    Liczydło szkolne z tablicą

    1. Stelaż wykonany z profilu kwadratowego malowanego proszkowo na cztery kolory: - czerwony, zielony, żółty, niebieski. 2. Podstawa jezdna na kółkach z hamulcem. 3. Regulowana wysokość. 4. Liczydło dodatkowo wyposażone jest w tablicę obustronnie dowolną: korek, blacha, welur. 5. Krążki wykonane w całości z tworzywa sztucznego w czterech kolorach. 6. Liczenie w zakresie 100-u. Wymiar: 1050x760mm
    Cena:490.00PLN
Facebook