Wyszukiwarka
OKAZJA DNIA !!!

modele matematyczne

Sortuj wg:
  • baczek.jpg

    Bączek

    Bączek można wykorzystać na wiele sposobów. Mogą się nim bawić małe dzieci, które umieszczają bączek na środku planszy i zakręcają nim, a potem sterując odpowiednio planszą próbują umieścić bączek w zatoczce. Kolejność zatoczek zależy od ich fantazji.
    Cena:79.00PLN
  • Klasowy_zestaw_do_nauki_czasu.jpg

    Klasowy zestaw do nauki czasu

    Cena:599.00PLN
  • klocki-liczbowe-100.jpg

    Klocki liczbowe 100

    Dzięki wizualnej i dotykowej formie nauka staje się ciekawsza , łatwiejsza, bardziej zrozumiała dla dziecka - system liczenia dziesiętny. Układanie szeregu klocków poza polem i pojedynczych klocków wewnątrz pola albo za pomocą dowolnych praktyk dodawać lub wyjmować klocki, co pozwoli dzieciom na wizualizacje podstawowych operacji matematycznych.
    Cena:354.00PLN
  • Klocki_matematyczne_z_kartami_zadan.jpg

    Klocki matematyczne z kartami zadań

    Cena:289.00PLN
  • liczmany[2].jpg

    Liczmany - kółeczka

    W skrócie o tym , jak rozwijać u dzieci umiejętność liczenia? Dorośli uważają, że trudność liczenia wzrasta wraz z liczbą liczonych obiektów, które trzeba policzyć. Są też przekonani, że liczyć mogą starsze dzieci, na przykład od piątego roku życia. Dlatego zdarza się , że ograniczają zwłaszcza młodszym przedszkolakom , zakres liczenia często do dwóch , trzech elementów. Ograniczenia te niestety obracają się przeciwko dziecku. Nie sposób nauczyć dzieci liczenia , jeżeli ma się do czynienia ze zbyt małą liczbą elementów. Liczenie bazuje na wychwytywaniu regularności a przy małej liczebności jest to niemożliwe. Podczas liczenia dziecko korzysta z gestu wskazywania , dzięki któremu wydobywa obiekt z otoczenia i łączy go z nazwą liczebnika . W miarę ćwiczeń w rytmicznym wskazywaniu przedmiotów i oznaczaniu ich słowami do liczenia , dziecko dąży do precyzji i zaczyna przestrzega zasady : jeden do jednego ( jeden gest, jeden obiekt, jeden liczebnik). Stosunkowo późno orientuje się , że ostatni liczebnik ma dwa znaczenia a więc dotyczy ostatniego liczonego obiektu i określa, ile razem jest wszystkich przedmiotów. Równie późno dziecko zaczyna rozumieć, że liczone obiekty ułożone w szeregu można liczyć od początku do końca , od końca do początku oraz od dowolnego miejsca. Gdy jednak opanuje te prawidłowości , liczy wszystko dookoła siebie i zaczyna także dostrzegać błędne liczenie od poprawnego. Pomoce do liczenia Liczyć można wszystko: kasztany, żołędzie, fasolę Jaś, kamyczki, listki, klocki, nakrętki po wodzie mineralnej, guziki a także patyczki i kółeczka. Pamiętać należy o tym , żeby dziecko sprawnie liczyło i w szerokim zakresie musi mieć dużo rzeczy do liczenia.
    Cena:110.00PLN
  • liczmany-patyczki.jpg

    Liczmany-patyczki

    Kółeczka i patyczki można wykorzystywać jako liczmany do układania i rozwiązywania zadań z treścią oraz jako pionki (żetony) do gier.
    Cena:110.00PLN
  • magiczna-skrzynka.jpg

    Magiczna skrzynka

    Rozsuwa się i zsuwa dba o wygląd i porządek Kolorowe kulki pojawiają się to znikają Do zabawy i nauki, zapraszają
    Cena:238.00PLN
  • Magiczne_pudelko.jpeg

    Magiczne pudełko

    Cena:389.00PLN
  • statki-matematyczne.jpg

    Statki matematyczne

    Poprzez praktyczne działanie - wkładanie i wyciąganie krążków dziecko ćwiczy podstawowe umiejętności z zakresu edukacji matematycznej, jakimi są: przeliczanie, określanie ilości elementów oraz dodawanie i odejmowanie w zakresie 20.
    Cena:69.00PLN
  • tablica_podswietlana.jpg

    Tablica podświetlana A2

    Tablica podświetlana A2 LED z trzema ustawieniami światła, łatwe w obsłudze z funkcją blokady, zapobiegające przypadkowemu wyłączeniu panelu.

    Cena:780.00PLN
Facebook