Profesjonalna obsługa klienta- szkolenie multimedialne na CD
Kiedy zakończysz pracę z tym szkoleniem Twoje kontakty z klientami zyskają wyższą jakość, będziesz mógł czuć większą satysfakcję w relacjach z nimi. Posiądziesz zbiór wzorców i technik służących skutecznemu myśleniu i działaniu, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wybrać najbardziej korzystne zachowanie w danej sytuacji. Szkolenie zawiera fragmenty filmu „Psychologia obsługi klienta” oraz „Savoir-vivre w pracy” o łącznej długości 19 minut oraz 196 stron szkolenia, w tym 49 ćwiczeń i testów, animacje, zdjęcia
Szkolenia multimedialne na CD zawierają teoretyczne wyjaśnienie tematu szkolenia, interaktywne ćwiczenia, symulacje, praktyczne przykłady, fragmenty filmów. (Do użytku na komputerach i tablicach multimedialnych).
Kiedy zakończysz pracę z tym szkoleniem Twoje kontakty z klientami zyskają wyższą jakość, będziesz mógł czuć większą satysfakcję w relacjach z nimi. Posiądziesz zbiór wzorców i technik służących skutecznemu myśleniu i działaniu, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wybrać najbardziej korzystne zachowanie w danej sytuacji.